A Menu-gyar.hu oldala alap esetben készpénzes utánvéttel kínálja áruit, azonban terjedőben van a bankkártya elfogadása is.
1) Milyen bankkártyát használhatok fizetésre?
Partnerünk
a B-Payment Zrt. a MasterCard, a Maestro, az American Express, a VISA
termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban
az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) kártyákat fogadja el.
2) Mikor kell megadnom az adataimat?
Csak a rendelési folyamat legvégén, amikor már magát a rendelést is feladtad!
3) Kinek adom meg az adataimat? Biztonság
A Menu-gyar.hu szolgáltatás Magyarországon a B-Payment Zrt.-n keresztül teszi lehetővé a bankkártyás fizetést.
A Menu-gyar.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Menu-gyar.hu nem értesül, azokat csak a bank érheti el. A kártyás fizetéshez az internet böngésződnek támogatnia kell az SSL titkosítást. A bank a tranzakció sikeressége esetén azonnal zárolja a kártyán lévő összeget és automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakot!
Összefoglalva a fizetés lépései: a Menu-gyar.hu oldalon kiválasztod a kártyás fizetést, majd a banki oldalon meg kell adni a kártya adatait. A fizetés gomb megnyomása utána a bank visszairányít a Menu-gyar.hu oldalára, ahol láthatod a sikeres tranzakció adatait.
4) Mi történik ha nem sikerült a bankkártyás fizetés
Ekkor
a rendelésedet töröljük, de semmi gond, mert visszadobunk a
rendelésedet ellenőrző képernyőre, ahol a készpénzes fizetés
választásával a rendelés egy gombnyomással újra feladható.
Amennyiben a banki oldalról nem jössz vissza a Menu-gyar.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző “Vissza/Back” vagy a “Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne a Menu-gyar.hu-ra, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.
5) A megrendelés lemondása
A megrendelést csak
abban az esetben lehet lemondani, ha azt NEM azonnali kiszállítással
kérted. Ennek oka abban kereshető, hogy a megrendelés leadása után
azonnal nekiállnak a partnereink a rendelés elkészítésének, hogy minél
hamarabb házhoz szállítsák azt neked. A rendelés személyre szabott, így
ha lemondod, akkor azzal a partner nem tud mit kezdeni. A rendelés
lemondásának módja egy levél küldése az info@Menu-gyar.hu címre.
6) Reklamáció, avagy… hogyan kapom vissza a pénzem
Minden
bankkártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban
küldd el az info@Menu-gyar.hu címre. A reklamáció tartalmát minden
esetben 1 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza
valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk – szükség esetén a teljes vételárat
3 munkanapon belül visszautaljuk.
7) Adatvédelem és jogérvényesítési lehetőségek
Az
a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a Menu-gyar.hu üzemeltetői
megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, igényét polgári
bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi biztos
segítségét is. Az erre, valamint az adatkezelő kötelezettségeire
vonatkozó részletes törvényi rendelkezéseket a személyes adatok
védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII.
törvény tartalmazza.